BLOOMSBURY PUBLISHING PLC

The Bloomsbury Handbook of Radio

The Bloomsbury Handbook of Radio

Produktbeskrivelse

«The Bloomsbury Handbook of Radio» presenterer spennende ny forskning om radio og lyd, inkludert kringkasting og podkasting. Siden radioforskning ble et eget fagfelt på 1990-tallet, har det gjennomgått en modningsprosess som har ført til en ny bølge av undersøkelser og akademisk arbeid. Etter hvert som tradisjonell radiosending delvis har blitt erstatttet av podkasting, har initiativer fra lokalsamfunn banet vei for mer mangfoldige og nyskapende tilnærminger, noe som har inspirert forskere til å utforske nye områder. Håndboken er delt inn i syv seksjoner som dekker følgende temaer: - Fellesskap - Underholdning - Demokrati - Følelser - Lytting - Studier av radio - Fremtiden. «The Bloomsbury Handbook of Radio» er utformet for å tilby akademikere, forskere og praktikere en internasjonal, omfattende samling av originale essays skrevet av en blanding av veletablerte eksperter, nye forskere og bransjepraktikere. Hver seksjon innledes av Hugh Chignell og Kathryn McDonald, som setter hver bidrag i kontekst, kartlegger fagområdet og fanger opp nye perspektiver.

Prishistorikk

Lavest
590 KR
Høyest
615 KR
Gjennomsnitt
603 KR
Median
603 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke BLOOMSBURY PUBLISHING PLC
Navn The Bloomsbury Handbook of Radio
GTIN/EAN/ISBN 9781501385285
Kategorier Bøker