BLOOMSBURY PUBLISHING PLC

The End of Fashion

The End of Fashion

Produktbeskrivelse

Attitydene til mote har endret seg radikalt i det 21. århundre. Klær blir i stadig større grad sett på som et middel for selvuttrykk, snarere enn som et tegn på status eller yrke. Designere behandles mer og mer som 'kunstnere', ettersom mote beveger seg mot kunst og tar plass i gallerier, museer og butikker. 'The End of Fashion' er den første boken som grundig utforsker årsakene og konsekvensene av denne skiftende oppfatningen, med fokus på påvirkningen av teknologisk innovasjon, globalisering og veksten av internett. Boken undersøker hvordan vår forståelse av mote og det tilhørende mote-systemet har transformert seg etter hvert som massemedialisering og digitalisering utvider måten moderne mote oppfattes og konsumeres på. Den tar for seg alt fra fremveksten av netthandel til bloggere som har steget frem som makteliter og revolusjonert den tradisjonelle motejournalistikken. Denne omfattende studien gir innsikt i en verden der moteshow nå konkurrerer med direktesendinger og digitalt innhold.

Prishistorikk

Lavest
402 KR
Høyest
419 KR
Gjennomsnitt
411 KR
Median
411 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke BLOOMSBURY PUBLISHING PLC
Navn The End of Fashion
GTIN/EAN/ISBN 9781350049123
Kategorier Bøker