BLOOMSBURY PUBLISHING PLC

The Making of the Consumer

The Making of the Consumer

Produktbeskrivelse

I en tid der vi stadig oftere omtaler 'forbrukeren', er det viktig å stille spørsmålet: Hvem er egentlig denne personen? 'The Making of the Consumer' er det første tverrfaglige studiet som utforsker forbrukerens utvikling i den moderne verden, fra det imperialistiske Storbritannia til dagens Papua Ny-Guinea, samt fra EU til Kina. Boken bidrar med en innovativ tilnærming som utvider forståelsen av forbruk fra et fokus på varer og symboler til å inkludere forbrukerens skiftende rolle og identitet. Ved å tilby et historisk informert bilde av hvordan forbrukeren har fått sin nåværende fremtredende posisjon, analyserer forfatterne forbrukeren i lys av samfunnsborgerskap og etikk, jus og økonomi, medier, arbeid og detaljhandel. Bidragsyterne inkluderer anerkjente akademikere fra forskjellige felter, som utforsker de komplekse sammenhengene som former dagens forbrukerkultur.

Prishistorikk

Lavest
574 KR
Høyest
598 KR
Gjennomsnitt
587 KR
Median
586 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke BLOOMSBURY PUBLISHING PLC
Navn The Making of the Consumer
GTIN/EAN/ISBN 9781845202491
Kategorier Bøker