Using Theories for Second Language Teaching and Learning
Produktbeskrivelse
Boken "Using Theories for Second Language Teaching and Learning" gir andre språklærere uvurderlig innsikt i hvordan de kan integrere teorier i sin undervisning. Den tar for seg de konkrete og praktiske sammenhengene mellom lærere, elever og utdanningsinstitusjoner, samt teorier knyttet til undervisning, læring og språk. Disse sammenhengene hjelper språklærere med å håndtere profesjonelle utfordringer og gir konkrete verktøy for å utvikle hensiktsmessige pedagogiske metoder. Gjennom fokus på undervisningsteorier gir forfatterne leserne muligheten til å danne seg et klart bilde av hvilken type lærer de ønsker å være. Ved å utforske læringsteorier oppmuntrer boken lærere til å utvikle sine egne personlige teorier, noe som hjelper dem å identifisere egne interesseområder for elevprestasjoner og personlig vekst. Videre viser boken, gjennom en grundig analyse av språkets teorier, hvordan administrativt ansatte og lærere kan bruke disse teoriene for å sette kursmål og planlegge prioriteringer for klassens undervisningstid. "Using Theories for Second Language Teaching and Learning" er et viktig verktøy for enhver språklærer som ønsker å forbedre sin praksis og tilpasse undervisningen etter lærernes og elevenes behov.