BLOOMSBURY PUBLISHING PLC

Voice Marketing

Voice Marketing

Produktbeskrivelse

I dagens digitale landskap er stemmestyrte teknologier blitt en uunnvikelig del av vår hverdag, og de gir enestående muligheter for markedsførere som er villige til å ta utfordringen. I boken 'Voice Marketing: Harnessing the Power of Conversational AI to Drive Customer Engagement' lærer markedsførere essensielle strategier og taktikker for å navigere i stemmeverdenen. Boken tilbyr en klar veiledning for utviklingen og gjennomføringen av et stemmemarkedsføringsprogram. Hvilken tilnærming bør markedsførere benytte seg av for å sikre maksimal avkastning på investeringene? Siden stemmen både kan aktivere forbrukeratferd og bidra til å bygge merkevaren, hva er da den mest passende mediemiksen? Boken utforsker også hvordan stemmestyring integreres med eksisterende kanaler, som nett og mobil, samt hva slags innhold som er passende for denne nye kanalen og hvordan markedsførere kan utvikle dette innholdet. Videre belyser den juridiske og etiske problemstillinger markedsførere må forholde seg til. Med en grundig tilnærming til utviklingen av stemmemarkedsføring, gir denne boken en uvurderlig ressurs for alle som ønsker å styrke sin kundedialog og merkevarebygging.

Prishistorikk

Lavest
926 KR
Høyest
946 KR
Gjennomsnitt
945 KR
Median
946 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke BLOOMSBURY PUBLISHING PLC
Navn Voice Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9781538155394
Kategorier Bøker