BPB PUBLICATIONS

Inbound marketing

Inbound marketing

Produktbeskrivelse

I boken 'Inbound Marketing' presenterer forfatterne Brian Halligan og Dharmesh Shah et banebrytende perspektiv på markedsføring i den digitale tidsalderen. De introduserer begrepet 'inbound marketing', en strategi som skiller seg ut fra tradisjonell markedsføring ved å fokusere på å tiltrekke seg kunder gjennom relevant og verdifullt innhold, i stedet for å forstyrre dem med påtrengende annonsering. Gjennom praktiske eksempler og strategier viser Halligan og Shah hvordan virksomheter kan bruke verktøy som blogging, sosiale medier og søkemotoroptimalisering for å skape en organisk tilstrømning av kunder. Boken er en essensiell guide for alle som ønsker å navigere i det moderne markedsføringslandskapet, og gir innsikt i hvordan man kan bygge tillit og langsiktige relasjoner med forbrukerne. Med sin klare og engasjerende stil gjør forfatterne komplekse konsepter tilgjengelige for både nybegynnere og erfarne markedsførere.

Prishistorikk

Lavest
253 KR
Høyest
264 KR
Gjennomsnitt
259 KR
Median
259 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke BPB PUBLICATIONS
Navn Inbound marketing
GTIN/EAN/ISBN 9789387284524
Kategorier Bøker