Brand Psychology av Laura Busche

Brand Psychology av Laura Busche

Produktbeskrivelse

«Brand Psychology» av Laura Busche samler teori og praksis fra psykologi, design og markedsføring for å avmystifisere merkevareutviklingsprosessen. Boken utforsker den atferdsvitenskapelige siden ved merkevarebygging og analyserer de psykologiske prinsippene som spiller inn hver gang en merkevare bygges og kommuniseres. Støttet av forskning fra ulike psykologiske felt, gir boken praktiske innsikter for å utvikle minneverdige merkevarer, særlig gjennom sitt tverrfaglige perspektiv og fokus på digitale kanaler. Leserne vil lære hvordan de kan anvende konsepter fra merkevarepsykologi, sosial læring og overtalelse, identitetsdesign og sansebranding for å tiltrekke og beholde sine ideelle kunder. Hver kapittel presenterer innsikter fra akademiske forbrukeratferdsstudier, virkelige eksempler fra inspirerende merkevarer, samt unike visuelle læringsverktøy som infografikker, arbeidsark og tidslinjer. Boken fungerer til slutt som et verktøy for å bygge bro mellom forskere og entreprenører, ved å tilby klare og anvendelige innsikter.

Prishistorikk

Lavest
469 KR
Høyest
525 KR
Gjennomsnitt
507 KR
Median
515 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Brand Psychology av Laura Busche
GTIN/EAN/ISBN 9781032373720
Kategorier Bøker