Brand Strategy in Three Steps av Jay (Founder) Mandel
Produktbeskrivelse
Oppdag hvordan du kan utvikle en autentisk og konsistent merkevarestrategi ved å fokusere på verdiene i din bedrift. I "Brand Strategy in Three Steps" deler merkevareekspert Jay Mandel en innovativ tilnærming som er delt inn i tre trinn: merkevareidentitet, intensjoner og implementering av strategien. For å konsekvent tiltrekke seg forbrukere må en merkevare ha en sterk strategi som gir en minneverdig opplevelse. Det finnes to andre vesentlige faser i denne prosessen, og bedrifter som hopper over disse risikerer å fremståsom ut av takt med moderne forventninger og uautentiske. Boken understreker viktigheten av å kommunisere verdi til forbrukerne gjennom meningsfulle interaksjoner. Mandel guider leserne gjennom de beste merkevarestrategiene for både nystartede selskaper og etablerte virksomheter som ønsker å fornye sin tilnærming. Med gjennomtenkte øvelser hjelper han leserne til å forstå og implementere effektive strategier.