Branding: A Very Short Introduction av Robert (Strategist Wolff Olins and visiting professor University of East Anglia) Jones

Branding: A Very Short Introduction av Robert (Strategist Wolff Olins and visiting professor University of East Anglia) Jones

Produktbeskrivelse

Branding er en av de mest kraftfulle kommersielle og kulturelle kreftene på planeten. I boken tar Robert Jones for seg det enorme mangfoldet av merkenavn, og utforsker hvorfor vi fortsatt lar oss fascinere av dem, til tross for at vi blir mer bevisste på merker. Han undersøker filosofien og historien bak ulike merkevarer, og analyserer hvordan de utøver sin magi. Jones stiller også spørsmål ved hva fremtiden vil bringe for merkevarer i en stadig mer kompleks verden.

Prishistorikk

Lavest
155 KR
Høyest
169 KR
Gjennomsnitt
160 KR
Median
159 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Branding: A Very Short Introduction av Robert (Strategist Wolff Olins and visiting professor University of East Anglia) Jones
GTIN/EAN/ISBN 9780198749912
Kategorier Bøker