Brandsplaining av Jane Cunningham, Philippa Roberts
Produktbeskrivelse
'Det er på høy tid å avdekke og rette opp den pseudo-feministiske markedsføringen som holder kvinner tilbake under dekke av egenmakt', sier Amanda Montell, forfatter av Wordslut. I en verden hvor merker tjener penger på å fortelle kvinner hvem de er og hvordan de bør være, har de nå oppdaget feminisme og er fast bestemt på å selge 'fempowerment' tilbake til oss. Men har det egentlig skjedd noen virkelige endringer bak slagordene og de virale hashtagene? I 'Brandsplaining' av Jane Cunningham og Philippa Roberts avdekker forfatterne det enorme gapet mellom kvinnene som fremstilles i mediene og den virkelige kvinnelige opplevelsen. Deres forskning viser hvordan våre erfaringer, ønsker og behov – i alle former – blir oversett og misrepresentert av en industri som misforstår oss. De foreslår en radikal løsning for å løse dette en gang for alle: et nyskapende rammeverk for markedsføring som er friskt, spennende og - endelig - fritt for seksisme. 'Hvis du tror vi har beveget oss fra ’Good Girl’ til ’Go Girl’,' utfordrer forfatterne deg til å tenke igjen.