Brandur publishing

The brand matrix : corporate brand leadershio starts from the inside

The brand matrix : corporate brand leadershio starts from the inside

Produktbeskrivelse

For å lede en vellykket virksomhet, er det avgjørende å engasjere og inspirere dine ansatte. I boken 'The Brand Matrix: Corporate Brand Leadership Starts from the Inside' fremhever Mats Urde betydningen av å klargjøre løftene og verdiene som utgjør kjernen av organisasjonens identitet. Ved å sørge for at denne kjernen er i samsvar med alle aspekter av forretningsdriften, kan man utvikle en sterk og tydelig merkevareidentitet som skiller seg ut fra konkurrentene. Urde trekker på prinsipper fra sin innflytelsesrike artikkel i Harvard Business Review for å belyse hvordan man kan løse denne viktige oppgaven. Som et visuelt hjelpemiddel introduserer han Corporate Brand Identity Matrix, et enkelt verktøy som knytter identitetskjerne til organisasjonens oppdrag, strategi, kommunikasjon og omdømme. Dette vil hjelpe deg å skape en helhet som er både koherent og lett forståelig, noe som kan tenne inspirasjonen hos ansatte og imponere kunder. Boken inneholder også historier og praktiske innsikter fra kjente organisasjoner som IKEA, Trek Bikes, Volvo og Nobelprisene. Disse eksemplene viser hvordan selskapene, til tross for tidlige utfordringer, klarte å motivere ansatte og vinne kunders tillit gjennom en tydelig definert merkevare.

Prishistorikk

Lavest
552 KR
Høyest
576 KR
Gjennomsnitt
564 KR
Median
564 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Brandur publishing
Navn The brand matrix : corporate brand leadershio starts from the inside
GTIN/EAN/ISBN 9789198936735
Kategorier Bøker