Har du vanskelig for å drive virksomheten din gjennom sosiale medier? Usikker på hvordan du setter opp kontoene dine som en bedrift, eller kanskje du bare ikke vet hvordan du kan bygge opp følgerne, likerklikkene, abonnentene, og mest viktig av alt, hvordan du kan konvertere publikumet ditt til kunder? Enten du eier en tradisjonell bedrift, en nettbasert virksomhet, ønsker å bli en influencer, eller ønsker å skape en bevegelse rundt en spesifikk nisje, er denne boken perfekt for deg. Den er lettlest og vil gjøre deg i stand til å bli en profesjonell innen sosiale medier på kort tid. Du lurer kanskje på hvorfor fokusere på Instagram, Facebook og YouTube? Med over 800 millioner aktive brukere hver måned på Instagram, er dette en enormt stort marked du absolutt må utnytte. Facebook er et mektig markedsføringsverktøy som nå har mer enn 2 milliarder aktive brukere hver måned. Dette utgjør omtrent 2/7 av hele den globale befolkningen, samlet på én plattform. Og til slutt, YouTube, som også har blitt en kraftfull kanal for markedsføring og kommunikasjon. Denne boken vil guide deg gjennom prosessen, gi deg verktøyene du trenger, og hjelpe deg med å utvikle en sterk tilstedeværelse på disse plattformene.