Den tredje utgaven av den bestselgende læreboken 'Dual Language Development & Disorders' forbereder tale- og språkpatologer (SLP-er) og utdanningspersonell til å støtte den voksende befolkningen av tospråklige barn. Utviklet av tre innflytelsesrike eksperter innen tospråklig språk utvikling, er boken i samsvar med retningslinjene fra Head Start om kulturell og språklig responsivitet. Med oppdateringer basert på den nyeste forskningen og anbefalte praksiser, gir denne boken en bred leserkrets av fremtidige fagfolk klart og omfattende informasjon. Den tar sikte på å fremme positive utfall for unge tospråklige lærere og hjelpe med å ta informerte beslutninger om vurdering og intervensjon i tilfeller av språkvansker. Leserne vil få oppdatert veiledning om et bredt spekter av viktige temaer, blant annet gjenkjenning av de typiske stadiene i andrespråkslæring, støtte i utviklingen av begge språk, skille mellom språksperring og en reell forstyrrelse, planlegging av kulturelt tilpassede intervensjoner, håndtering av lesevansker hos tospråklige barn, og mye mer. Nye og forbedrede studentvennlige funksjoner gjør denne utgaven enda mer tilgjengelig for oss alle.