I dag er et effektivt merkenavn avgjørende for suksessen til enhver bedrift eller produkt. Det er en av de første og mest varige beslutningene når man skal definere identiteten til en virksomhet, et produkt eller en tjeneste. I en verden fylt med et hav av varemerkeapplikasjoner, forvirrende oversettelser og begrenset tilgjengelighet på domener, kommer man ikke til å finne det perfekte navnet ved å tilfeldig plukke bokstaver fra Scrabble. "Brand Naming" gir en grundig innføring i beste praksis, taktikker og råd fra eksperter innen navngiving. Lesere vil lære hva som kjennetegner et godt og dårlig navn, den trinnvise prosessen profesjonelle navngivere benytter, hvordan man kan generere hundrevis av navneideer, samt hemmelighetene bak å smalne ned listen til et endelig alternativ. Denne boken er den mest komplette og detaljerte guiden til navngivning av merkevarer, og inneholder også insiderhistorier, utdaterte trender, opprinnelseshistorier for merker og myter som blir avslørt. Enten du trenger et flott navn til en ny bedrift eller et produkt, eller simpelthen ønsker å lære hemmelighetene fra de profesjonelle navneentusiastene, vil du finne uvurderlig innsikt her.