Boken 'Digital Marketing Management' er en uunnværlig ressurs for både nåværende og fremtidige ledere som ønsker å styrke sin kunnskap innen digital markedsføring. Den gir en grundig oversikt over hvordan digital markedsføring kan integreres i overordnede forretningsstrategier. Første steg på denne reisen forstår din bedrift og merkevare. Deretter lærer boken deg hvordan du effektivt kan implementere relevant innhold og nøkkelord på både nettsider og mobilplattformer, slik at de blir synlige i søkemotorene. I tillegg belyses hvordan du kan anvende digitale kanaler, som e-post, sosiale medier og mobil, for å tilgjengeliggjøre innholdet for dine kunder. Avslutningsvis tar boken opp viktige temaer som datastyring og personvern, samt betydningen av analyser, kunstig intelligens og markedsføringsautomatisering i dagens landskap. Uten kvalitetsdata kan ingen digital markedsføringsprogram være vellykket, og denne dataen kan videre brukes i analyser for prediktiv modellering. Etter å ha lest denne boken vil leseren ha et klart bilde av hvor de bør begynne for å oppnå en helhetlig digital markedsføring.