Digital Marketing Management, Second Edition: A Handbook for the Current (or Future) CEO
Produktbeskrivelse
Denne boken henvender seg til ledere og fremtidige ledere som ønsker å oppdatere sine kunnskaper innen digital markedsføring. Den tar for seg digital markedsføring fra et perspektiv av markedsføringsstrategi og plasserer den i konteksten av generell strategisk valg for bedrifter. Første steg i digital markedsføring handler om å forstå selskapet ditt og merkevaren din. Deretter er det viktig å implementere relevant innhold og søkeord på web- og mobilplattformene dine, slik at de kan bli funnet i søkemotorer. Videre bruker man digitale plattformer som e-post, sosiale medier og mobile enheter for å distribuere innholdet til kundene. Boken tar også for seg kritiske temaer som datastyring og personvern, samt de nye rollene til analyser, kunstig intelligens og markedsautomatisering. Uten kvalitetsdata kan ingen digital markedsføringsprogram være vellykket. Disse dataene kan deretter brukes i datanalyseapplikasjoner for prediktiv modellering. Etter å ha lest denne boken, vil leseren ha en klar forståelse av hvor de skal begynne på veien mot en integrert digital markedsføring.