Internal Communication in the Age of Artificial Intelligence
Produktbeskrivelse
Transformasjonsledere må være fremragende kommunikatorer. I en tid preget av ny teknologi og usikkerhet om hvordan kunstig intelligens vil forme fremtiden, er det naturlig å stille spørsmål ved hvordan dette vil påvirke kommunikasjonen i din organisasjon. Hvordan kan du best utnytte denne kraften for å oppnå forretningsmessig suksess? Uten effektiv strategisk intern kommunikasjon risikerer selskaper og prosjekter å miste grepet. En vellykket intern kommunikasjon vil tiltrekke, engasjere, samkjøre og beholde dine medarbeidere, slik at dere kan navigere gjennom endringene som ligger foran. Den vil hjelpe dem med å ta i bruk ny teknologi. Men hvordan kan du vite om strategien din vil lykkes? Hvilke spørsmål bør du stille? "Internal Communication in the Age of Artificial Intelligence" presenterer en moderne, flerlags tilnærming til intern kommunikasjon. Boken fungerer som en praktisk veiledning for bedriftsledere og kommunikatører, og inneholder globale casestudier, innsikter fra kulissene og historier fra bransjeeksperter. Du vil lære hvilke grunnleggende prinsipper som må utføres med presisjon, hvordan du kan engasjere med samfunn, og hvorfor en ny, immersiv kommunikasjonsmentalitet er nødvendig.