I den digitale tidsalderen står ledere overfor store utfordringer med å bryte inn i nye markeder, forstyrre eksisterende, og gjøre dette med en presisjon som aldri før for å holde tritt med konkurrentene. For å innovere raskere, eksperimentere med ideer og teknologi, og snu seg om på en natt, er det avgjørende å ha et system som kan hjelpe deg med å gjennomføre din mest ambisiøse strategi. Selv om OKR-er (Objective and Key Results) har gjort stor suksess den siste tiden, er praktisk implementering for mange fortsatt en utfordring. Lean OKRs utgjør den videreutviklede versjonen av OKR-strategien som har drevet transformasjonsreisen til giganter som Google og Facebook. Dette lette rammeverket omgjør gode ideer til fremragende utførelse, øker ansattes engasjement, samler team og oppnår målbare, gjennombruddsresultater. 'Lean OKRs' tilbyr innsiktsfulle anekdoter, kreative øvelser, klare figurer og trinn-for-trinn modeller. Boken er designet som en omfattende guide og dekker alt fra teoretiske konsepter til praktiske anvendelser.