Business in Latin America av Fernando Robles, Nila M. Wiese

Business in Latin America av Fernando Robles, Nila M. Wiese

Produktbeskrivelse

Boken 'Business in Latin America' gir leserne en omfattende innsikt i forretningsmiljøet i denne dynamiske og utfordrende regionen. I innledningen presenteres de viktigste makroøkonomiske forholdene som former både mulighetene og risikoene i regionen. Den andre delen av boken tar for seg forretningsstrategiene som er utviklet for å imøtekomme disse mulighetene og utfordringene. Med sitt fokus på den dynamiske karakteren til Latin-Amerika, gir denne nyeste utgaven en grundig og nyansert forståelse av de fellestrekkene og forskjellene som preger de mangefasetterte forretningsmiljøene i regionen. Andre utgave har blitt grundig revidert og oppdatert, og inneholder viktige oppdateringer som: Kilder til økonomiske, politiske og naturlige risikoer, inkludert konsekvensene av COVID-19; den utbredte rollen av korrupsjon i institusjoner, økonomi og samfunn; regionens kulturelle og sosiale mangfold og motstandskraft; betydningen av teknologi og digitalisering for selskaps- og markedsføringsstrategier; samt utfordringer knyttet til ledelse av lokale og regionale forsyningskjeder.

Prishistorikk

Lavest
439 KR
Høyest
457 KR
Gjennomsnitt
448 KR
Median
448 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Business in Latin America av Fernando Robles, Nila M. Wiese
GTIN/EAN/ISBN 9781032022772
Kategorier Bøker