Business in Latin America av Fernando Robles, Nila M. Wiese
Produktbeskrivelse
Boken 'Business in Latin America' gir leserne en omfattende innsikt i forretningsmiljøet i denne dynamiske og utfordrende regionen. I innledningen presenteres de viktigste makroøkonomiske forholdene som former både mulighetene og risikoene i regionen. Den andre delen av boken tar for seg forretningsstrategiene som er utviklet for å imøtekomme disse mulighetene og utfordringene. Med sitt fokus på den dynamiske karakteren til Latin-Amerika, gir denne nyeste utgaven en grundig og nyansert forståelse av de fellestrekkene og forskjellene som preger de mangefasetterte forretningsmiljøene i regionen. Andre utgave har blitt grundig revidert og oppdatert, og inneholder viktige oppdateringer som: Kilder til økonomiske, politiske og naturlige risikoer, inkludert konsekvensene av COVID-19; den utbredte rollen av korrupsjon i institusjoner, økonomi og samfunn; regionens kulturelle og sosiale mangfold og motstandskraft; betydningen av teknologi og digitalisering for selskaps- og markedsføringsstrategier; samt utfordringer knyttet til ledelse av lokale og regionale forsyningskjeder.