Handbook of Research on Interdisciplinary Approaches to Digital Transformation and Innovation
Produktbeskrivelse
I dagens samfunn har forretningsmetodene blitt sterkt drevet av teknologi og anvendes i en rekke profesjonelle felt. Disse praksisene har brutt ned tradisjonelle barrierer gjennom implementeringen av internett-teknologi, noe som kan gjøre det utfordrende for fagfolk utenfor forretningsverdenen å forstå disse fremskrittene. For å få en dypere forståelse av innovasjonene innenfor forretningsteknologi er det behov for tverrfaglig forskning. "Handbook of Research on Interdisciplinary Approaches to Digital Transformation and Innovation" gir en omfattende oversikt over det nyeste forskningen som utforsker de komplekse sammenhengene mellom teknologiske forretningspraksiser og samfunnet. Boken tar for seg både praktiske og teoretiske sider ved e-business teknologi innen områdene ingeniørvitenskap, helse og samfunnsvitenskap. Med dekning av et bredt spekter av emner som datamonetisering, mobil handel og digital markedsføring, er denne boken ideelt tilpasset forskere, ledere og studenter som ønsker å tilegne seg dypere innsikt i feltet.