A Practical Approach to Supporting Science and Engineering Students with Self-Regulated Learning
Produktbeskrivelse
Denne boken tar for seg utfordringene knyttet til undervisning og overvåking av studenters fremgang innen vitenskap og ingeniørfag, hvor praksis er basert på ferdigheter i stedet for bare innholdskunnskap. Den tilbyr konkrete metoder for lærerutdannere og lærere til å skape læringsmiljøer som fremmer studentenes målsetting, overvåking og refleksjon over deres prestasjoner innen vitenskapelige og ingeniørtekniske praksiser. Boken gir modeller for hvordan lærere kan støtte effektive læringsformer og følge opp studenters fremgang innen disse praksisene. Videre presenteres praktiske tilnærminger for oppsett av undervisning for blivende lærere og faglig utvikling for lærere i arbeid, med fokus på både selvregulert læring og fårfaglige og ingeniørpraksiser. Den utforsker også ulike forskningsdesign innen utdanning, inkludert kvalitative, kvantitative og blandede metoder, som undersøker engasjement blant studenter og lærere med vitenskap og ingeniørfag gjennom selvregulert læring.