Business Management for the IB Diploma Coursebook with Digital Access (2 Years)
Produktbeskrivelse
Denne trykte og digitale læreboken er nøye tilpasset de nye læreplanene innen Business Management. Boken presenterer casestudier og temaer i lettfattelige internasjonale kontekster, noe som gjør innholdet relevant for studenter fra ulike bakgrunner. Med utgangspunkt i prinsippene for Approaches to Learning (ATL) fra IB Diploma-programmet, legger boken vekt på utviklingen av høyere ordens tenkning og konseptuell forståelse. Fokus er rettet mot en vellykket læringsreise, med tydelige læringsmål, integrerte forbindelser til Theory of Knowledge (TOK), muligheter for refleksjon, selvvurderingssjemaer, prosjekter samt eksamenslignende spørsmål og støtte. I tillegg inkluderer ressursen strukturerte aktiviteter som hjelper studentene å utvikle seg til selvsikre, selvstendige lærende, med ressurser som støtter, utfordrer og gir økt kompetanse. Innholdet er skrevet i en klar og lettfattelig stil, slik at alle elever kan få mest mulig ut av læringsopplevelsen.