Cambridge University Press

Cultural Entrepreneurship

Cultural Entrepreneurship

Produktbeskrivelse

Dette Elementet gir en omfattende oversikt over forskningen på kulturell entreprenørskap og tar sikte på å legge grunnlaget for en bredere og mer integrert forskningsagenda som befinner seg i krysningspunktet mellom organisasjonsteori og entreprenørskap. Den akademiske agendaen dekker et bredt spekter av fenomener, fra legitimering av nye foretak til utvikling av nye eller alternative organisatoriske eller kollektive identiteter. På et mer makro nivå omhandler den også fremveksten av nye entreprenørielle muligheter og markeds-kategorier. Michael Lounsbury og Mary Ann Glynn presenterer nyskapende teoretiske argumenter og diskuterer implikasjonene for hovedstrømmen innen entreprenørskapsforskning, med fokus på studiet av entreprenørielle prosesser og muligheter.

Prishistorikk

Lavest
246 KR
Høyest
280 KR
Gjennomsnitt
276 KR
Median
278 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Cambridge University Press
Navn Cultural Entrepreneurship
GTIN/EAN/ISBN 9781108439275
Kategorier Bøker