Cambridge University Press

Integrated Digital Marketing in Practice

Integrated Digital Marketing in Practice

Produktbeskrivelse

Integrated Digital Marketing in Practice er en omfattende guide som tar for seg den transformative effekten av digitale teknologier på alle sentrale markedsføringspraksiser. Boken adresserer et bredt spekter av organisasjonsformer, størrelser og markeder, og gir en helhetlig oversikt over hvordan digitale teknologier hjelper markedsførere med å forstå, forutse og imøtekomme kundens behov på mest mulig effektiv og hensiktsmessig måte. Studenter vil dra nytte av den tydelige strukturen og de rike læringselementene, som inkluderer case-studier, nøkkelkonsepter i kortform, digitale innsiktsbokser, forskningsinnsikt, oppfølgingsspørsmål og ferdighetsutviklingsbokser. Ressurser for undervisere inkluderer modell-svar på praksiseksamensspørsmål, undervisningspresentasjoner, ideer til gruppediskusjoner og praksisaktiviteter.

Prishistorikk

Lavest
1254 KR
Høyest
1333 KR
Gjennomsnitt
1305 KR
Median
1307 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Cambridge University Press
Navn Integrated Digital Marketing in Practice
GTIN/EAN/ISBN 9781009204361
Kategorier Bøker