Cambridge University Press

Leading for Innovation

Leading for Innovation

Produktbeskrivelse

Boken "Leading for Innovation" tar for seg hvordan kreativitet og innovasjon er avgjørende for organisasjoners langsiktige levedyktighet, lønnsomhet og vekst. Kreativitet handler om utvikling av nye og nyttige ideer, mens innovasjon omhandler transformasjonen av disse ideene til nye produkter, prosesser og tjenester. I tillegg belyser boken de komplekse, risikofylte og usikre aspektene ved innovative prosjekter, og understreker viktigheten av effektive ledere i denne sammenhengen. Gjennom boken diskuteres ledernes rolle i å tilrettelegge for krevende problemløsingsprosesser som baner vei for nyskapende løsninger. Mer spesifikt fokuserer teksten på de kunnskapene, ferdighetene og atferdene som er nødvendige for å lede effektivt i tre sammenkoblede aspekter av innovative prosesser: å lede menneskene, lede arbeidet og lede organisasjonen som helhet. Denne drøftingen bidrar til en dypere forståelse av hvordan ledere håndterer de som engasjeres i innovative bestrebelser, samt hvordan de systematisk integrerer kreative ideer inn i organisasjonen for å fremme bærekraftig innovasjon.

Prishistorikk

Lavest
248 KR
Høyest
262 KR
Gjennomsnitt
258 KR
Median
259 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Cambridge University Press
Navn Leading for Innovation
GTIN/EAN/ISBN 9781108811705
Kategorier Bøker