Cambridge University Press

Market Studies

Market Studies

Produktbeskrivelse

Markedsstudier er et nyoppstått felt som fokuserer på å forstå opprinnelsen, kjernebegrepene, teoriene og metodene som for tiden blir brukt og utviklet for å undersøke markedene i utvikling. Dette banebrytende verket gir en unik oversikt som introducerer, plasserer og videreutvikler dette svært fruktbare forskningsområdet. "Market Studies" er den første boken som samlet temaene, verktøyene og metodene i ett omfattende bind. Boken dekker emner som markedsorganisering og -design, performativitet i og rundt markeder, verdsetting, markedsplasser og rom, samt metoder som kan brukes til å studere markeder. Videre utforsker den feltets forbindelser til nærliggende disipliner og fremtiden for markeder. Ved å anerkjenne den sosio-materielle sammensetningen av markeder setter forfatterne markedspraksiser i sentrum for undersøkelsen, og tilbyr innsikt i fremtiden og den potensielle innvirkningen av forskningen innen markedsstudier. Den samtidige, praktiske og tverrfaglige tilnærmingen forsterkes av flere eksempler på original empirisk forskning.

Prishistorikk

Lavest
1907 KR
Høyest
1988 KR
Gjennomsnitt
1951 KR
Median
1948 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Cambridge University Press
Navn Market Studies
GTIN/EAN/ISBN 9781009413978
Kategorier Bøker