Cambridge University Press

Polling at a Crossroads

Polling at a Crossroads

Produktbeskrivelse

Undersøkelsesforskning står overfor en krise. Bevilgningen av respondenter til meningsmålinger har falt, og nylige avvik i viktige valg har undergravd feltets troverdighet. Meningsmålere har utviklet en rekke verktøy for å håndtere dette nye landskapet, hvor stadig flere baserer seg på risikable opt-in utvalg. Nesten alle disse verktøyene forutsetter at respondentene i hver demografisk kategori representerer hele befolkningen i den kategorien, noe som sjelden er en pålitelig sannhet. "Polling at a Crossroads" overgår slike strenge begrensninger ved å tilby redskaper som fungerer selv når surveyrespondentene er ukonvensjonelle på komplekse måter. Boken inneholder casestudier som illustrerer hvordan man kan unngå å undervurdere støtten til Trump, samt hvordan tradisjonelle meningsmålinger forsterker partipolitiske forskjeller. Denne boken hjelper oss med å tenke klart og noen ganger på motstridende måter, og peker mot enkle, kostnadseffektive endringer som kan bedre møte dagens utfordringer innen meningsmålinger.

Prishistorikk

Lavest
362 KR
Høyest
377 KR
Gjennomsnitt
369 KR
Median
369 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Cambridge University Press
Navn Polling at a Crossroads
GTIN/EAN/ISBN 9781108710930
Kategorier Bøker