Å hente inn tall er enkelt, men å oppnå tall man kan stole på er en betydelig utfordring. Denne praktiske guiden, skrevet av eksperter innen eksperimentering fra selskaper som Google, LinkedIn og Microsoft, gir innsikt i hvordan man kan akselerere innovasjon gjennom pålitelige nettbaserte kontrollerte eksperimenter, også kjent som A/B-tester. Basert på virkelige erfaringer fra organisasjoner som gjennomfører mer enn 20 000 kontrollerte eksperimenter årlig, deler forfatterne relevante eksempler, fallgruver og råd både for studenter og industriprofesjonelle som ønsker å komme i gang med eksperimenter. Videre dykkes det inn i mer avanserte temaer for de som ønsker å forbedre sin bruk av datadrevne beslutningsprosesser. Lær hvordan du kan bruke den vitenskapelige metoden for å evaluere hypoteser ved hjelp av kontrollerte eksperimenter, definere viktige målinger og utvikle et samlet evalueringskriterium. Få innsikt i hvordan du kan teste påliteligheten av resultatene og varsle eksperimentatorer om brudd på forutsetninger. Bygg en skalerbar plattform som reduserer de marginale kostnadene for eksperimenter nær null, og unngå fallgruver som carryover-effekter og Twymans lov.