Category Management in Purchasing av Jonathan O'Brien
Produktbeskrivelse
«Category Management in Purchasing» er en omfattende guide til strategisk kategoristyring, som tilbyr en trinnvis tilnærming til implementering og bruk. Boken gjør leserne i stand til å oppnå verdiskapning og kostnadsbesparelser i innkjøp og anskaffelse. I denne fjerde utgaven har den befestet sin posisjon som den essensielle referansen for fagfolk innen kategoristyring. Jonathan O'Brien belyser hvordan en strategisk tilnærming må integreres med andre metoder, som leverandørrelasjonsforvaltning og hvordan innkjøpsfunksjonen forhandler. Nyeste utgave inkluderer også ferske innsikter basert på erfaringene til seniorpraktikere i bransjen, noe som gir leserne verktøyene de trenger for å lykkes med kategoristyring i organisasjonen. I tillegg gir boken oppdateringer om innkjøpsfunksjonens fremtid, særlig i en verden som blir stadig mer digitalisert, de-globalisert og post-Brexit. Det er også tilleggsmateriell som tar for seg virkningen av internasjonale utviklinger på innkjøp.