Cengage Learning EMEA

International Marketing Strategy: Analysis, Development and Implementation

International Marketing Strategy: Analysis, Development and Implementation

Produktbeskrivelse

Store globale hendelser som COVID-19-pandemien og FNs bærekraftsmål har betydelig endret handelslandskapet, med omfattende konsekvenser for internasjonal handel. Forståelse av slike miljømessige spørsmål, politikk, økonomi og mer er avgjørende for en vellykket internasjonal markedsføringsstrategi. Den niende utgaven av denne populære læreboken er nå fullstendig oppdatert og revidert, noe som reflekterer den nye retningen innen internasjonal markedsføring og sikrer at studenter er godt informert om de utfordringene som følger av nye mønstre i den globale utviklingen. Boken tilbyr lettfattelig innhold fra hele verden, inkludert nyoppstartede økonomier, samt en grundig forklaring av de økende globale risikoene og den digitale utviklingens rolle. Et spennende utvalg av funksjoner, inkludert ledelsesutfordringer, illustrasjoner og moderne casestudier, veileder studentene gjennom kompleksiteten av internasjonal markedsføring, i takt med et raskt skiftende miljø.

Prishistorikk

Lavest
819 KR
Høyest
913 KR
Gjennomsnitt
864 KR
Median
849 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Cengage Learning EMEA
Navn International Marketing Strategy: Analysis, Development and Implementation
GTIN/EAN/ISBN 9781473778696
Kategorier Bøker