Cengage Learning EMEA

International Marketing Strategy

International Marketing Strategy

Produktbeskrivelse

Boken 'International Marketing Strategy' samler sentrale artikler innen internasjonal markedsføring og bygger på et omfattende rammeverk bestående av fire deler: markedsanalyse, utvikling av strategi, implementeringsutfordringer og internasjonal markedsføringsledelse. Denne samlingen utforsker mer inngående de essensielle elementene ved markedsføring i en internasjonal kontekst, og illustrerer utviklinger innen feltet med detaljerte eksempler på spesifikke strategier og teknikker. Blant temaene som dekkes er strategiske allianser, entreprenørskap, reklame, merkevarebygging, kultur og multinasjonale porteføljer. Redaktørene gir en oversikt, kommentarer og diskusjonsspørsmål for å trekk frem sentrale temaer fra artiklene og relatere dem til det overordnede rammeverket.

Prishistorikk

Lavest
917 KR
Høyest
956 KR
Gjennomsnitt
937 KR
Median
936 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Cengage Learning EMEA
Navn International Marketing Strategy
GTIN/EAN/ISBN 9781861522337
Kategorier Bøker