A Guide to Computer User Support for Help Desk and Support Specialists
Produktbeskrivelse
I boken "A Guide to Computer User Support for Help Desk and Support Specialists, 6E" av Barbara A. Beisse får nåværende og fremtidige brukerstøtteprofesjonelle innsiden av hva som kreves for å gi enestående support ved hjelp av essensielle mellommenneskelige ferdigheter og omfattende teknisk kunnskap. Denne nyttige guiden fokuserer på informasjonsressursene og de tekniske verktøyene som er mest nødvendige for å fungere effektivt i en støtterolle. Leserene vil lære hvordan de takler feilsøking og problemløsning, kommuniserer effektivt med kunder, identifiserer spesifikke behov hos klienter, trener sluttbrukere samt håndterer budsjettering og andre ledelsesprioriteringer. Denne utgaven forbereder leserne på å arbeide med de nyeste utviklingene, fra nettbasert støtte og e-postkommunikasjon til Windows® 7 og skybasert databehandling. Utrustet med programvare som HelpSTAR® og Microsoft® Office Project Professional 2010, gir boken en ytterligere forsterkning av kunnskap og ferdigheter innen brukerstøtte.