Advertising, Promotion, and other aspects of Integrated Marketing Communications
Produktbeskrivelse
Utforsk alle sider ved markedsføringskommunikasjon, fra tradisjonelle metoder til de nyeste utviklingene innen feltet, støttet av den nyeste forskningen, dataene og analytiske teknikker. Boken "Advertising, Promotion, and Other Aspects of Integrated Marketing Communications, 10E" er en av dagens ledende lærebøker innen integrert markedsføringskommunikasjon (IMC). Med fokus på grunnleggende prinsipper og praksiser gir denne utgaven en grundig dekning av emner som reklame, salgsfremmende tiltak, planlegging, merkevarebygging, forbrukeratferd, mediekjøp, offentlige relasjoner, emballasje, POP-kommunikasjon samt personlig salg. I tillegg tar boken for seg nye trender, inkludert den økende populariteten av apper, sosiale medier, nett- og digitale praksiser, samt viral kommunikasjon og deres innvirkning på tradisjonell markedsføring. Revideringene i denne nyeste utgaven tar hensyn til viktige endringer innen miljømessige, regulatoriske og etiske spørsmål; MindTap Insights Online; stedbaserte applikasjoner; personvern; global markedsføring, samt minneverdige reklamekampanjer.