CENGAGE LEARNING, INC

Foundations of Marketing

Foundations of Marketing

Produktbeskrivelse

Få en dypere forståelse av markedsføring med den nyeste utgaven av Pride/Ferrells 'FOUNDATIONS OF MARKETING', nå med MindTap. Denne versjonen integrerer grunnleggende markedsføringsprinsipper med diskusjoner om de nyeste temaene og trendene som omformer bransjen. Du vil utforske viktigheten av markedsundersøkelser, analyser og innvirkningen av kunstig intelligens, samtidig som du blir kjent med sosiale medier, digital markedsføring, etikk, globalisering og teknologi innen markedsføring. Med oppdaterte visuelt tiltalende bilder, relevant innhold, virkelige casestudier og gripende videoer, tilbys en engasjerende presentasjon som setter prinsippene inn i praksis i dagens hurtiggående forretningsmiljø. MindTap, den ledende digitale plattformen i dag, hjelper deg med å forsterke konseptene, anvende dem og studere dem i interaktive markedsføringsscenarier for å bygge selvtillit og heve ytelsen.

Prishistorikk

Lavest
999 KR
Høyest
1123 KR
Gjennomsnitt
1083 KR
Median
1100 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke CENGAGE LEARNING, INC
Navn Foundations of Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9780357129463
Kategorier Bøker