Cerebellum Press

Strategic Brand Management, 4th Edition

Strategic Brand Management, 4th Edition

Produktbeskrivelse

I 'Strategic Brand Management, 4. utgave' presenterer Alexander Chernev, professor i markedsføring ved det anerkjente Kellogg School of Management ved Northwestern University, en systematisk tilnærming til å forstå de viktigste prinsippene for å bygge sterke merker. Boken tilbyr et sammenhengende rammeverk for merkevareledelse, og fremhever den unike rollen merker spiller i å skape markedsverdi. Den dekker emner som å utforme et overbevisende verdiforslag, utvikle merkeattributter, designe effektive kommunikasjonskampanjer, forvalte merkeporteføljer, co-branding, merkevare-reposisjonering, langsiktig merkeadministrasjon, beskyttelse av merket, måling av merkeeffekt og utvikling av en strategisk plan for merkevareledelse. Klart, konsist og praktisk, er 'Strategic Brand Management' den definitive teksten for å bygge sterke merker.

Prishistorikk

Lavest
589 KR
Høyest
614 KR
Gjennomsnitt
602 KR
Median
601 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Cerebellum Press
Navn Strategic Brand Management, 4th Edition
GTIN/EAN/ISBN 9781936572861
Kategorier Bøker