Cerebellum Press

Strategic Marketing Management

Strategic Marketing Management

Produktbeskrivelse

I den niende utgaven av "Strategic Marketing Management" presenteres essensielle aspekter av markedsføringsteori, sammen med en strukturert tilnærming for å identifisere, forstå og løse markedsføringsutfordringer. Boken gir en omfattende ramme for utviklingen av solide markedsstrategier som veileder beslutningstaking innen produkt- og tjenestedesign, merkevarebygging, prising, salgsfremmende tiltak, kommunikasjon og distribusjon. De konseptene, prinsippene og rammene som diskuteres i boka, er relevante for et bredt spekter av organisasjoner, fra nystartede selskaper til etablerte virksomheter, fra produsenter av pakkerte varer til leverandører av merverdiser. I tillegg er innholdet også tilpasset både ideelle organisasjoner og profittbaserte selskaper.

Prishistorikk

Lavest
677 KR
Høyest
706 KR
Gjennomsnitt
693 KR
Median
692 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Cerebellum Press
Navn Strategic Marketing Management
GTIN/EAN/ISBN 9781936572502
Kategorier Bøker