Boken 'Chief Customer Officer 2.0' av Jeanne Bliss gir en omfattende veiledning for hvordan bedrifter kan transformere sine kundeopplevelser og bedriftskultur. Gjennom en dokumentert ramme som har vært brukt til å fremme kundeopplevelsesforbedringer i ulike bransjer verden over, tilbyr Bliss innsikt som kan redusere tiden det tar å lære seg dette viktige feltet. Som en anerkjent autoritet på kundeopplevelse og en ledende tenker innen rollen som kundeledelsesansvarlig – som for eksempel Chief Customer Officer eller Vice President of Customer Experience – presenterer hun en fem-kompetanse modell som hun bruker til å coache toppledelsen. Dette inkluderer å håndtere og hedre kunder som verdifulle eiendeler, tilpasse organisasjonen rundt kundens opplevelse, bygge en effektiv lyttestruktur for kundene, sikre pålitelighet og innovasjon i kundeopplevelsen, samt å fremme ansvarlighet, lederskap og beslutningstaking i hele selskapet. Med 'Chief Customer Officer 2.0' får du verktøyene som trengs for å aktivere en enhetlig ledergruppe raskt, og for å skifte virksomhetens fokus mot å fortjene retten til vekst.