Chief Customer Officer 2.0 av Jeanne Bliss

Chief Customer Officer 2.0 av Jeanne Bliss

Produktbeskrivelse

Boken 'Chief Customer Officer 2.0' av Jeanne Bliss gir en omfattende veiledning for hvordan bedrifter kan transformere sine kundeopplevelser og bedriftskultur. Gjennom en dokumentert ramme som har vært brukt til å fremme kundeopplevelsesforbedringer i ulike bransjer verden over, tilbyr Bliss innsikt som kan redusere tiden det tar å lære seg dette viktige feltet. Som en anerkjent autoritet på kundeopplevelse og en ledende tenker innen rollen som kundeledelsesansvarlig – som for eksempel Chief Customer Officer eller Vice President of Customer Experience – presenterer hun en fem-kompetanse modell som hun bruker til å coache toppledelsen. Dette inkluderer å håndtere og hedre kunder som verdifulle eiendeler, tilpasse organisasjonen rundt kundens opplevelse, bygge en effektiv lyttestruktur for kundene, sikre pålitelighet og innovasjon i kundeopplevelsen, samt å fremme ansvarlighet, lederskap og beslutningstaking i hele selskapet. Med 'Chief Customer Officer 2.0' får du verktøyene som trengs for å aktivere en enhetlig ledergruppe raskt, og for å skifte virksomhetens fokus mot å fortjene retten til vekst.

Prishistorikk

Lavest
244 KR
Høyest
344 KR
Gjennomsnitt
314 KR
Median
337 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Chief Customer Officer 2.0 av Jeanne Bliss
GTIN/EAN/ISBN 9781119047605
Kategorier Bøker