Influencer: Building Your Personal Brand in the Age of Social Media
Produktbeskrivelse
Har du noen gang bladd gjennom Instagram-feeden din og tenkt: 'Jeg bruker klær, spiser avokadotoast og liker solnedganger. Hvorfor kan ikke noen betale meg for å leve mitt beste liv?' Da er denne boken perfekt for deg. 'Influencer: Building Your Personal Brand in the Age of Social Media' gir deg en dypere forståelse av hvordan enhver influencer starter fra bunnen av, uten følgere, og må gjennom mange feil før de oppnår suksess. Mange av de mest kjente influencerne tjener i dag mer penger på ett år enn foreldrene deres gjorde på et tiår. For å nå dette nivået, må du lære deg strategiene som gjør livsstilen «Instagram-klar» mulig. Brittany Hennessy, som har vært blogger om natteliv, sosiale medier-strateg og nåværende senior direktør for influencer-strategi og talentpartnerskap hos Hearst Magazines Digital Media, har vært vitne til hvordan influencere har utviklet seg og utvidet sin rolle på måter som få kunne forestille seg. Bokens innsikter og råd vil være uvurderlige for alle som ønsker å navigere i denne spennende nye verdenen.