Classroom Assessment Techniques av Thomas A. (University of Akron) Angelo, K. Patricia (UC Berkley) Cross

Classroom Assessment Techniques av Thomas A. (University of Akron) Angelo, K. Patricia (UC Berkley) Cross

Produktbeskrivelse

Boken "Classroom Assessment Techniques: Formative Feedback Tools for College and University Teachers" er et praktisk, forskningsbasert håndverk som fokuserer på hvordan vurdering kan brukes til å forbedre læring. I denne helt reviderte og oppdaterte tredje utgaven av "Classroom Assessment Techniques" får leserne tilgang til en engasjerende veiledning for å vurdere studenters læring på kurs- og klassenivå. Basert på den nyeste internasjonale utdanningsforskningen og 30 års erfaring med vurdering i klasserommet, er denne handboken spesielt utviklet for undervisere i høyere utdanning fra alle disipliner, samt for fakultetsmedlemmer, akademiske utviklere og vurderingsprofesjonelle. Boken gir feltprøvde retningslinjer, verktøy og råd for planlegging, design og implementering av formativ vurdering i både tradisjonelle, hybride og helautomatiserte klasserom. Den dekker også analyse av den resulterende data og hvordan denne informasjonen kan benuttes for å forbedre studentlæring. "Classroom Assessment Techniques, 3rd Edition" er et praktisk og klart skrevet håndverk for travle fagfolk.

Prishistorikk

Lavest
589 KR
Høyest
630 KR
Gjennomsnitt
612 KR
Median
617 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Classroom Assessment Techniques av Thomas A. (University of Akron) Angelo, K. Patricia (UC Berkley) Cross
GTIN/EAN/ISBN 9781119860167
Kategorier Bøker