Classroom Assessment Techniques av Thomas A. (University of Akron) Angelo, K. Patricia (UC Berkley) Cross
Produktbeskrivelse
Boken "Classroom Assessment Techniques: Formative Feedback Tools for College and University Teachers" er et praktisk, forskningsbasert håndverk som fokuserer på hvordan vurdering kan brukes til å forbedre læring. I denne helt reviderte og oppdaterte tredje utgaven av "Classroom Assessment Techniques" får leserne tilgang til en engasjerende veiledning for å vurdere studenters læring på kurs- og klassenivå. Basert på den nyeste internasjonale utdanningsforskningen og 30 års erfaring med vurdering i klasserommet, er denne handboken spesielt utviklet for undervisere i høyere utdanning fra alle disipliner, samt for fakultetsmedlemmer, akademiske utviklere og vurderingsprofesjonelle. Boken gir feltprøvde retningslinjer, verktøy og råd for planlegging, design og implementering av formativ vurdering i både tradisjonelle, hybride og helautomatiserte klasserom. Den dekker også analyse av den resulterende data og hvordan denne informasjonen kan benuttes for å forbedre studentlæring. "Classroom Assessment Techniques, 3rd Edition" er et praktisk og klart skrevet håndverk for travle fagfolk.