Hvordan kan du lykkes med dine digitale bestrebelser når mulighetene innen digital markedsføring er uendelige? Bruker du de riktige verktøyene? De beste strategiene? Denne digitale guiden vil forvandle deg til selskapets digitale helt. Boken inneholder konkret strategisk veiledning, verdifulle råd og praktiske eksempler. Bokens tre fokusområder er: * De digitale verktøyene: Utforsk de ulike delene av digital markedsføring, inkludert sosiale medier, displayannonsering, søkemotormarkedsføring, nettstedstrategi og digital CRM. * Prosessen for digital strategi: En velprøvd metode for å utvikle en digital strategi. Den syv trinns prosessen viser deg den maksimale sannsynligheten for å nå målet på kortest mulig tid, med minst mulig ressurser. * Digital måling: Lær hvordan du kan måle effektene og metodene for å optimalisere din digitale strategi. Boken er skrevet for alle som ønsker å nå forbrukerne på en rask, enkel og kostnadseffektiv måte, med fokus på måloppnåelse.