Markedsføring har blitt ekstremt komplisert, men det trenger ikke å være sånn. Med flere tiårs praktisk erfaring har ekspertstrateg og forfatter Drew Neisser vært vitne til den dramatiske utviklingen innen markedsføring fra bedrift til bedrift (B2B). Han har samarbeidet med store merker som IBM, samt oppstartsbedrifter og mellomstore selskaper, og har intervjuet over fire hundre toppaktører i bransjen. Gjennom dette arbeidet har Neisser avdekket fire sentrale egenskaper som alle suksessfulle markedsførere har til felles: de er modige, kunstneriske, gjennomtenkte og vitenskapelige (CATS). Disse fire egenskapene danner grunnlaget for rammeverket i "Renegade Marketing". Gjennom årene har Neisser utviklet en tolvtrinnsformel for å radikalt forenkle B2B-markedsføring og bygge et uovervinnelig merke. I sin bok deler han historier fra markedsføringens CATS samtidig som han gir deg verktøyene du trenger for å: * Gå gjennom en grundig oppdagelsesprosess som kulminerer i å finne formålet med merkevaren din * Definere bedriftens formål med åtte ord eller færre * Bygge opp støtte blant teamet for nye initiativer.