Markedsføring har blitt utrolig komplisert, men det trenger ikke være slik for deg. Med flere tiår med praktisk erfaring har ekspertstrateg og forfatter Drew Neisser vært vitne til den dramatiske utviklingen innen B2B-markedsføring. Gjennom sitt samarbeid med store merkevarer som IBM, samt oppstartsselskaper og mellomstore bedrifter, har Neisser intervjuet over 400 toppaktører i bransjen. Dette har ført ham til å avdekke de fire viktigste egenskapene som alle vellykkede markedsførere har til felles: de er modige, kunstneriske, tenksomme, og vitenskapelige (CATS). Disse fire egenskapene danner grunnlaget for rammen i boken Renegade Marketing. Gjennom årene har Neisser utviklet en tolvtrinns formel for å radikalt forenkle B2B-markedsføring og bygge et uslåelig merke. I sin bok deler han historier fra markedsførings-CATS og gir deg verktøyene til å: * Gå gjennom en nøye utformet oppdagelsesprosess som kulminerer i å finne din merkevares formål * Definere selskapets formål med åtte ord eller færre * Bygge støtte fra teamet til nye initiativer.