Colour Clash av Counter-Print

Colour Clash av Counter-Print

Produktbeskrivelse

Denne boken utforsker fargepaletter innen grafisk design som overrasker, engasjerer, utfordrer og fanger vår oppmerksomhet. Farge er en av de grunnleggende elementene i mange merkevaredesign. Den kan gi en identitet personlighet og varme, uttrykke følelser, og kommunisere budskap på en ubevisst og subtil måte. Farge kan også holde eller navigere seerens interesse ved å trekke blikket og fremheve elementer. Her utforskes fargepaletter som bryter med etablerte regler og lover vi har lært om farge­teori, og minner oss om at farge kan være både morsomt og meningsfylt.

Prishistorikk

Lavest
261 KR
Høyest
302 KR
Gjennomsnitt
280 KR
Median
286 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Colour Clash av Counter-Print
GTIN/EAN/ISBN 9781915392053
Kategorier Bøker