Columbia University Press

The Bloomberg Guide to Business Journalism

The Bloomberg Guide to Business Journalism

Produktbeskrivelse

Boken "The Bloomberg Guide to Business Journalism" er en uvurderlig ressurs for både studenter og profesjonelle som ønsker å mestre rapportering om selskaper, industrier, finansmarkeder, økonomier, banker og statlige politikk globalt. Den gir en grundig innføring i hvordan man kan dokumentere kapitalisme og tilpasse innholdet til ulike målgrupper, fra allmennheten som følger med på næringslivsnyheter, til spesialister i markedet. Boken fremhever fremstillingen av fengende historier gjennom ulike medier, inkludert trykte publikasjoner, nettsider, video og lydformater. Kjerneinnholdet består av øvelser og forklaringer som viser de mest hensiktsmessige metodene for å dekke et bredt spekter av forretningstemaer. For de som ønsker å starte karrierer innen næringslivsjournalistikk, gir guiden en omfattende veiledning for nyhetsrapportering, og vektlegger høye standarder for presisjon og rettferdighet. Leserne lærer essensielle spørsmål å stille under intervjuer med ledere, hvordan man tolker finansielle regnskaper for selskaper, hvorfor markeder svinger, og mye mer. Historiefortellingen er engasjerende og lettfattelig, og foregår i en fiktiv setting kalt "Businessworld".

Prishistorikk

Lavest
1534 KR
Høyest
1599 KR
Gjennomsnitt
1569 KR
Median
1567 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Columbia University Press
Navn The Bloomberg Guide to Business Journalism
GTIN/EAN/ISBN 9780231198325
Kategorier Bøker