Columbia University Press

The Bloomberg Guide to Business Journalism

The Bloomberg Guide to Business Journalism

Produktbeskrivelse

Boken "The Bloomberg Guide to Business Journalism" gir både studenter og profesjonelle nødvendige verktøy for å rapportere om selskaper, industrier, finansmarkeder, økonomier, banker og regjeringens politikk over hele verden. Den viser hvordan man kan formidle kapitalismens nyheter til ulike publikum – fra vanlige forbrukere av forretningsnyheter til spesialister i markedet – og hvordan man kan presentere gripende historier i print, på nett, i video og lydformater. Kjernen i boken består av øvelser og forklaringer som demonstrerer de mest hensiktsmessige måtene å dekke ulike forretningstemaer på. For de som ønsker å starte karrieren som forretningsjournalister, gir guiden trinn-for-trinn-instruksjoner for rapportering og nyhetsbreaking, med særlig vekt på høy standard for nøyaktighet og rettferdighet. Leserne vil lære hvilke viktige spørsmål som bør stilles når man intervjuer bedriftsledere, hvordan man tolker en finansrapport fra et selskap, hvorfor markeder svinger, og mye mer. Fortellingen er engasjerende og lettfattelig, satt i en fiktiv verden kalt "Businessworld".

Prishistorikk

Lavest
400 KR
Høyest
434 KR
Gjennomsnitt
422 KR
Median
434 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Columbia University Press
Navn The Bloomberg Guide to Business Journalism
GTIN/EAN/ISBN 9780231198356
Kategorier Bøker