Communicating Fashion Brands av Emily Huggard, Jon Cope

Communicating Fashion Brands av Emily Huggard, Jon Cope

Produktbeskrivelse

Boken 'Communicating Fashion Brands' utforsker hvordan motemerker formidler sitt budskap, hvorfor denne praksisen er betydningsfull i et bredere samfunnsperspektiv, og hvordan den kan oppfattes som kulturelt meningsfull. Gjennom å koble sammen kommunikasjonsverktøy og teknikker med teoretiske perspektiver og historiske forbilder, gir forfatterne leserne en dypere forståelse av hvordan disse metodene kan implementeres i praksis. Ved å trekke på sosial, forbruker- og kulturteori, samt rammeverk fra psykologi, sosiologi og økonomi, analyserer og dekonstrue­rer boken de nåværende kommunikasjonsstrategiene som benyttes av motemerker. Den gir innsikt i strategier for å formidle autentiske verdier, tydelig definere estetiske og visuelle språk og skape delbart innhold som engasjerer publikum. Gjennom eksempler fra anerkjente merker som Burberry, Gucci, Dior, COS, Rapha, Warby Parker, og Maryam Nassir Zadeh, skisserer hvert kapittel metoder for å opprettholde relevante og konsistente merkehistorier i det 21. århundre.

Prishistorikk

Lavest
479 KR
Høyest
553 KR
Gjennomsnitt
525 KR
Median
530 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Communicating Fashion Brands av Emily Huggard, Jon Cope
GTIN/EAN/ISBN 9781138613560
Kategorier Bøker