STOPP Å REAGERE PÅ STØY. BEGYNNE Å SVARE PÅ SIGNALER. "Measures of Success" viser ledere innen næringslivet hvordan de kan navigere i en kompleks verden av målinger. Denne praktiske guiden gir innsikt i hvordan man kan håndtere sine metoder for vurdering. Organisasjoner er avhengige av metrikk for å drive virksomheten, men spørsmålet er: Hjelper de virkelig folk med å gjøre de riktige tingene, eller får de dem til å overreagere på hver eneste oppgang, nedgang og endring? Slike reaksjoner kan ofte være irrasjonelle, som å sitte fast på en berg-og-dal-bane man ikke lenger synes er morsom. Dette fører til unødvendige kostnader og stress, da mange ikke skjønner hvordan de skal håndtere støyen som alltid finnes i dataene. "Measures of Success" gir en bedre tilnærming til å kartlegge og administrere dine metrikk i enhver organisasjon eller setting. For å optimalisere forretningsprosesser og aktiviteter er det avgjørende å vite hva som fungerer, hva som ikke gjør det, og hva som må endres – og hvorfor. Med denne kunnskapen kan man identifisere hva man må stoppe med, og dermed fokusere på det som virkelig gir resultater.