Consumer Behavior av Deborah J. (University of Southern California) MacInnis, Rik (Tilburg University) Pieters, Wayne (University of Texas Austin) Hoy

Consumer Behavior av Deborah J. (University of Southern California) MacInnis, Rik (Tilburg University) Pieters, Wayne (University of Texas Austin) Hoy

Produktbeskrivelse

I den åttende utgaven av 'Consumer Behavior' tar Hoyer, MacInnis og Pieters for seg sentrale konsepter fra markedsføring, psykologi, sosiologi og antropologi. Denne boken gir en solid grunnlag og en praktisk tilnærming som er avgjørende for å forberede studenter på dagens globale forretningsmiljø. Leserne får anledning til å utforske den nyeste forskningen og aktuelle forretningspraksiser, med særlig vekt på forbrukernes behov og mål, følelser og regulering av følelser, oppfatninger og forbrukerinferenser, merkevarebygging, forbrukeropplevelser, influencermarkedsføring, sosiale medier, politisk ideologi, generasjonsinnflytelser og mer. Boken drøfter også uenigheter i forbrukernes beslutningsprosesser, inkludert temaer som penger, lykke, økonomiske valg, veldedighet, helse, materialisme og bærekraft. Kapitlene i denne utgaven legger særlig vekt på sosialt ansvar og etikk innen markedsføring, hvor både de negative sider og konstruktive muligheter blir undersøkt. Gjennom virkelige eksempler, kapitelfremvisninger og anvendelsesøvelser gir boken en praktisk relevans som beriker studienes opplevelse.

Prishistorikk

Lavest
999 KR
Høyest
1108 KR
Gjennomsnitt
1048 KR
Median
1029 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Consumer Behavior av Deborah J. (University of Southern California) MacInnis, Rik (Tilburg University) Pieters, Wayne (University of Texas Austin) Hoy
GTIN/EAN/ISBN 9780357721292
Kategorier Bøker