Consumer Behaviour and Analytics av Andrew (University of Westminster UK) Smith
Produktbeskrivelse
Den andre utgaven av "Consumer Behaviour and Analytics" tilbyr en viktig lærebok om forbrukeratferd tilpasset den nye markedsvirkeligheten. I en tid preget av Big Data, maskinlæring og kunstig intelligens, adresserer denne sentrale teksten de utfordringene, forskningen og konseptene som er nødvendige for å navigere i dette komplekse landskapet. Boken viser hvordan man kan bruke datadrevne innsikter og kombinere dem med eksisterende forskningsresultater for å informere om kunnskapsbaserte beslutninger. Med et praktisk og ledelsesmessig perspektiv, samtidig som den utforsker den rike historikken av akademisk forbrukerforskning, nærmer denne læreboken seg sitt emne fra en forfriskende og original synsvinkel. Den inneholder et stort antall lett tilgjengelige eksempler, scenarier og illustrasjoner, og komprimerer det varierte spekteret av relevant arbeid til en anvendelig, sammenhengende, syntetisert og lesbar helhet. Boken gir en effektiv gjennomgang av de mest relevante begrepene og ideene i epoken for analyse-drevet markedsføring, fra datavisualisering til semiotikk, og avsluttes med en tilpasningsdyktig struktur.