Content Marketing Strategy av Robert (Chief Strategy Officer) Rose
Produktbeskrivelse
VINNER: Choice Reviews - Outstanding Academic Title 2024, FINALE: American Book Fest Best Book Awards 2024 - Business: Marketing & Advertising. Vet du hvordan du kan omdanne oppmerksomheten innholdet ditt får til fortjeneste? Med en gjennomtenkt innholdsmarkedsføringsstrategi kan du oppnå nettopp dette. Innholdet i en organisasjon kommuniserer alt til forbrukerne, og innholdsmarkedsføring er en av de mest kritiske komponentene i en markedsføringsplan. Likevel nærmer mange selskaper seg dette uten en systematisk strategi. Robert Rose, Chief Strategy Advisor for Content Marketing Institute og CEO og Chief Strategy Officer for The Content Advisory, hjelper merkevarer med å omforme sin tilnærming til innholdsmarkedsføring. I denne boken guider han leserne gjennom sin skalerbare og strategiske tilnærming. "Content Marketing Strategy" forklarer hva toppmerker gjør for å effektivisere innholdet sitt, og hvordan markedsføringsstrategene kan implementere disse metodene for å oppnå forretningssuksess. Kapitlene omhandler blant annet hvordan man bygger et team og samarbeider med profesjonelle innen både markedsføring og merkevarebygging.